منابع اصلي فاضلاب درفرایندتولیدروغن نباتی وروشهای تصفیه    

2-فاضلاب حاصل از بخش رنگبري

حذف رنگ توسط فرآيند جذب با استفاده از خاك رنگبر كه خاصيت جذب مناسبي دارد انجام مي گيرد . بدين صورت كه خاك رنگبر بطور پيوسته به جريان اضافه مي شود . سپس در يك تانكر بطور كامل با يكديگر مخلوط شده ونهايتاً خاك بي رنگ كننده بوسيله عمل فيلتر اسيون از روغن جدا ميگردد .

فيلتراسيون تا رسيدن به فشار معين ويا كاهش سرعت تا اندازه معيني ادامه پيدا مي كند و در اينحالت فيلتر از خاك رنگبر پرشده است . در اين مرحله فيلتر بازشده وخاك مصرف شده جدا ميگردد .

جداسازي ثانويه روغن از خاك رنگبر باتوجه به نوع واحد متفاوت مي باشد . معمولاً بدنبال جريان هوا از يك سيستم شستشوي آب گرم استفاده مي شود . اين جريان آب روغني به يك جدا كننده ثقلي روغن انتقال داده شد وروغن شناور و جداگشته وبراي خوراك دام استفاده ميگردد ويا به فرآيند بازگشت داده مي شود . در اين عمليات حجم كمي از آب وارد مجراي فاضلاب خواهد شد . خاك جداشده از فيلتر داراي حدود 35 درصد روغن است كه منبع عمده مواد زائد جامد در اينگونه صنايع محسوب مي شود .

درباره شرکت مبتکران محیط پاک

شرکت مبتکران محیط پاک متشکل از کارشناسان مجرب که بيش از دو دهه در زمينه پروژه های صنعت آب و فاضلاب و روغن نباتی فعاليت دارد و عمده فعاليت در قالب شخصيت های حقيقی در سال های اخير انجام شده است و در حال حاضر بصورت شخصيت حقوقی آماده مشاوره ، طراحی و اجرای پروژه های تصفیه خانه آب و فاضلاب می باشد و کارهای ذیربط را در ابعاد مختلف توسعه داده است

خدمات مبتکران محیط پاک

آدرس

االبرز ، کرج ، گوهردشت ،خيابان 13 ، بلوار موذن ، بلوار اشتراکی ، گلستان 17 ، ساختمان آسيا 2 واحد 8

 

شماره تماس

 mobile09121909103

 mobile09123355344

 tel02634334521

فرم تماس